Plan dnia
Naszym głównym celem jest harmonijny rozwój Dzieci w oparciu o współpracę z Rodzicami.
Tygodniowy plan zajęć
Postaramy się Wam pomóc i odpowiedzieć na wszelkie pytania!
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
06:30 |
Przyjmowanie dzieci na placówkę
- |
Przyjmowanie dzieci na placówkę
- |
Przyjmowanie dzieci na placówkę
- |
Przyjmowanie dzieci na placówkę
- |
Przyjmowanie dzieci na placówkę
- |
07:00 | |||||
07:30 | |||||
08:00 | |||||
08:30 |
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
- |
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
- |
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
- |
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
- |
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
- |
09:00 |
Śniadanie
- |
Śniadanie
- |
Śniadanie
- |
Śniadanie
- |
Śniadanie
- |
09:30 |
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
- |
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
- |
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
- |
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
- |
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
- |
10:00 |
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
- |
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
- |
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
- |
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
- |
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
- |
10:30 | |||||
11:00 | |||||
11:30 |
Zupka
- |
Zupka
- |
Zupka
- |
Zupka
- |
Zupka
- |
12:00 |
Leżakowanie
- |
Leżakowanie
- |
Leżakowanie
- |
Leżakowanie
- |
Leżakowanie
- |
12:30 | |||||
13:00 | |||||
13:30 | |||||
14:00 |
Drugie danie
- |
Drugie danie
- |
Drugie danie
- |
Drugie danie
- |
Drugie danie
- |
14:30 |
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
- |
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
- |
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
- |
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
- |
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
- |
15:00 |
Podwieczorek
- |
Podwieczorek
- |
Podwieczorek
- |
Podwieczorek
- |
Podwieczorek
- |
15:30 |
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
- |
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
- |
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
- |
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
- |
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
- |
16:00 | |||||
16:30 |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
06:30 |
Przyjmowanie dzieci na placówkę
- |
Przyjmowanie dzieci na placówkę
- |
Przyjmowanie dzieci na placówkę
- |
Przyjmowanie dzieci na placówkę
- |
Przyjmowanie dzieci na placówkę
- |
07:00 | |||||
07:30 | |||||
08:00 |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
08:30 |
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
- |
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
- |
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
- |
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
- |
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
- |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
09:00 |
Śniadanie
- |
Śniadanie
- |
Śniadanie
- |
Śniadanie
- |
Śniadanie
- |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
09:30 |
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
- |
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
- |
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
- |
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
- |
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
- |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
10:00 |
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
- |
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
- |
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
- |
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
- |
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
- |
10:30 | |||||
11:00 |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
11:30 |
Zupka
- |
Zupka
- |
Zupka
- |
Zupka
- |
Zupka
- |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
12:00 |
Leżakowanie
- |
Leżakowanie
- |
Leżakowanie
- |
Leżakowanie
- |
Leżakowanie
- |
12:30 | |||||
13:00 | |||||
13:30 |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
14:00 |
Drugie danie
- |
Drugie danie
- |
Drugie danie
- |
Drugie danie
- |
Drugie danie
- |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
14:30 |
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
- |
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
- |
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
- |
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
- |
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
- |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
15:00 |
Podwieczorek
- |
Podwieczorek
- |
Podwieczorek
- |
Podwieczorek
- |
Podwieczorek
- |
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
---|---|---|---|---|---|
15:30 |
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
- |
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
- |
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
- |
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
- |
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
- |
16:00 | |||||
16:30 |
Poniedziałek
-
Przyjmowanie dzieci na placówkę
-
-
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
-
-
Śniadanie
-
-
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
-
-
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
-
-
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
-
-
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
-
-
Zupka
-
-
Leżakowanie
-
-
Drugie danie
-
-
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
-
-
Podwieczorek
-
-
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
-
Wtorek
-
Przyjmowanie dzieci na placówkę
-
-
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
-
-
Śniadanie
-
-
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
-
-
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
-
-
Zupka
-
-
Leżakowanie
-
-
Drugie danie
-
-
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
-
-
Podwieczorek
-
-
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
-
Środa
-
Przyjmowanie dzieci na placówkę
-
-
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
-
-
Śniadanie
-
-
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
-
-
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
-
-
Zupka
-
-
Leżakowanie
-
-
Drugie danie
-
-
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
-
-
Podwieczorek
-
-
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
-
Czwartek
-
Przyjmowanie dzieci na placówkę
-
-
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
-
-
Śniadanie
-
-
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
-
-
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
-
-
Zupka
-
-
Leżakowanie
-
-
Drugie danie
-
-
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
-
-
Podwieczorek
-
-
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
-
Piątek
-
Przyjmowanie dzieci na placówkę
-
-
Zabawy ruchowe, gimnastyka, wspólny taniec i śpiew
-
-
Śniadanie
-
-
Mycie ząbków oraz inne czynności pielęgnacyjne, nocnikowanie
-
-
Zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem zajęć (np. zajęcia plastyczne, z elementami nauki języka angielskiego, zajęcia kształtujące mowę, spacer)
-
-
Zupka
-
-
Leżakowanie
-
-
Drugie danie
-
-
Nocnikowanie oraz inne czynności pielęgnacyjne
-
-
Podwieczorek
-
-
Oczekiwanie na rodziców podczas zabawy, podczas sprzyjających warunków na świeżym powietrzu
-